Myskväll! <3

Tänkre skriva om dagen men kom först inte ihåg vad jag hade gjort. Jag blir rädd för mig själv, har jättesvårt för att komma ihåg vad som hänt precis innan.
Men kom på att jag ju var och solade förut, sen ner en snabbis på stan och så blev det städning, som vanligt.
Haha när jag hämtade Liam så frågade jag vad dom hade gjort idag. -"Vi åt potatis och död fisk!" Haha oookej! :P Sötungen!
Sen hade både Liam och Ebba kompisar här som dom lekte med. :)

Fick sällskap av Frida och Evangeline vid middagen. Sen stannade dom kvar. Jag var ju trevligt sällskap när jag la Devin i en timme typ.^^ Han ska ju hålla på att göra hundra andra saker än att sova. Höll på att kasta runt med alla apor, sen knölar han runt när jag ska klia på honom och så ligger han och nynnar. Allt för att inte somna.

Bästa Jens kom förbi med två usb som jag ska bränna av så att jag har musik i bilen på fredag. ;) Jag och Ebba ska sitta och poppa gärnet. ;)

När barnen somnat så kollade jag och Frida på sons of anarchy, hon har inte sett något så det blev från allra första avsnittet. Mig gör det ingenting, har ju glömt mer än hälften så det är ju som att se det helt på nytt. ;P
Vi pausade lite då och då och beundrade Evangeline. Filmade en lång stund på henne när hon låg och pratade, grimaserade och skrattade. Hon blev 2 månader idag och sa sitt första ord "gubbe". Vad jag och Frida skrattade, söta älskade unge! Mer såna här kvällar, saknar mina systrar och bara umgås såhär, händer alldeles för sällan tyvärr. <3

När dom åkte så kollade jag på sista avsnittet, glömde bort det igår. :P Det var inte alls bra. :/ Bara hemskt! Och jag blir rädd... Som alltid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0