Morgonhumör!

Mitt morgonhumör är inte att leka med. Särskilt när jag sover borta med barnen. Blir så nojjig om dom vaknar innan och river halva stället eller om det ligger farliga saker o sånt framme. Kan inte riktigt koppla av.

Jojo sa vid frukostbordet. "Fredrik jag tror du ska sluta dryga med henne för jag känner hennes vibrationer o det är INTE läge nu! Antingen kommer hon snart börja spy eller börja gråta."

Hem snart. Städa o förbereda för ny skolvecka imorgon. Har halkan imorgon också, ska bli spännande. :) ska råplugga all tid jag kan nu för nu är det verkligen inte långt kvar. Ska bara ladda upp med en myskväll ikväll med finaste Em. :D Ansiktsmasker, hårfärgning, våran serie o lite mums. Behövs ikväll känner jag med alla mina konstiga känslor...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0