Migrän.

Körde förhoppningsvis nästsista lektionen idag. Inte för att jag har nåt emot att åka bil med min lärare, han är grymt bra, snäll och rolig, men jag vill mer än gärna ha mitt efterlängtade körkort nu. Han sa åt mig innan vi gick ur bilen; "Nu går du hem och sover gott inatt för imorgon blir det körkort!" Så frågade jag vad jag skulle tänka på till imorgon, är det något jag ska lära mig eller komma ihåg så funkar det jämt att tokplugga, eller tänka på det innan jag somnar, sen sover jag på det och så sitter det liksom på morgonen. Men han svarade bara; "Ingenting." Shit, imorgon KAN jag ha mitt körkort! Jag har liksom vant mig vid att inte ha något, eftersom jag är snart tio år försenad känns det som att jag aldrig skulle få det. Och nu helt plötsligt är det så nära. Håll tummarna för mig imorgon, kommer gråta floder om jag inte grejar det. Nervositeten har faktiskt lagt sig, det här ska nog gå bra.

Igår när jag klarade teoriprovet så var Jojo den första som jag ringde till, så lurade jag henne. :P "Jag är SÅ besviken! Jag hade 66 och 69 rätt igår när jag satt och gjorde dom där testerna och nu fick jag bara 57!" Haha hon gick på det så jävla hårt! :P Kopplade inte direkt heller när jag sa 57. :P Haha det var kul. :P

Fick migrän förut. Så gick halvt som en zombie när jag hämtade Liam på skolan och Devin på dagis. Huvudvärkstablett hjälpte ju inte som vanligt så när vi kommit hem och ätit mellanmål så kom Jojo. Jag satte på en film till barnen och la mig på soffan och somnade en stund. Kändes lite bättre när jag vaknade. Annars brukar det vara helt tvärtom, hatar att sova på dagarna, inte för att jag brukar kunna det, men när jag gjort det ibland när Devin varit på dagis så brukar jag jämt vakna med ont i huvudet och vara helt seg, skitjobbigt. Men nu var det som sagt lite bättre. Jojo gick hem när jag vaknat för hon sa att hon inte tyckte att det var så roligt att vara här. :P Konstigt så roligt sällskap som jag var.^^

Lämnade Liam och Devin till Jonas förut, dom ska vara där till söndag. Var tvungen att köpa godis efter det, blir jämt så när jag haft sådär ont i huvudet, måste ha godis och massa annat som jag är sugen på just då. Blev kräftstjärtar och grillad kyckling, Ebba och Sharon ville göra iordning kycklingsalladen så det fick dom göra. :) Jätteduktiga!

Fick världens finaste bild av Ebba! Min älskade skrutta!
Hon är så omtänksam! <3









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0