Landet!

Helt otroligt vilket lugn det är här ute! Jag önskar så mycket att vi kunde bo såhär. Eller ha en villa nära skolan. Det är ju så smidigt när barnen bara kan springa in o ut med sina kompisar. Vet inte riktigt vad jag skulle välja om jag fick välja mellan landet o en villa? Eftersom jag är uppväxt på landet så kommer jag nog alltid vilja tillbaka dit o det här lugnet är oslagbart men vet inte vad barnen skulle uppskatta mest? Klurigt det där...

Har myst en massa med finaste Evangeline, det är lycka det! Beeebis! :D <3

Devin fick bada i Evangelines badbalja förut, då satt han o sjöng "fest Mange nuuuuu!" och "baby baby oooooh" och "mu bä dubbelkvack dubbelkvack kom loss nu börja kvacka!"
Hahaha så söt så jag inte vet vart jag ska ta vägen!
Nu springer han fram o tillbaka på en madrass "färdiga klara gååå! Mamma, kolla nu! JAG KAN JUU!! Gå tjej. (o så går han och vickar på rumpan, eller "wumpan" som han säger) Ett två tre! Mål mål mera mål!"
Hahaha gulleungen! Nu står han o beundrar Evangeline "neeeee sööööt!"
Min underbara familj! <3

Blir att kolla film sen när barnen lagt sig. Om nu Liam, Danne, Fredrik o Niklas kan slita dig från deras spel.^^ vi är hos Frida o Johan o dom sitter inne hos mamma med datorerna.

Ameeeen!! Devin tog nyss Evangelines blöja "jag kasta den!" o så gick han med bestämda steg ut till köket. :D

SÅ MYCKET KÄRLEK! Saknar min Bebbis bara. <3

Haha Devin kom tillbaka med blöjan "lite kall" så sa jag, kasta den i köket. "okeeej" sen kom han tillbaka igen "maaammaaa... MAMMA kasta den!"
Och nu har han pussat Evangeline överallt typ.^^ "å munnen också!"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0