JAG HAR KÖRKORT!!!! :D

"På det här provet här idag är du godkänd." Shit, det känns som en dröm!! :D Har vant mig vid att inte ha körkort, trodde aldrig jag skulle få möjlighet att ta det och jag trodde aldrig att jag skulle klara det!
JAG ÄR SÅ GLAD!!!!!!!! :D
Elin kom och hämtade mig efter så jag fick köra hennes bil, drog ut till Frida en stund. Sen åkte vi runt lite och Elin släppte av mig vid mammas jobb så jag fick låna hennes bil. Känslan att sitta helt själv i bilen och kunna köra vart jag ville går inte att beskriva! FRIHET!! Överraskade Ebba och åkte upp till skolan och hämtade henne, hon blev jätteglad! Sen åkte vi runt lite och sen åkte vi och hämtade mamma när hon slutade.
Underbar dag det här!!!!!! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0