Imorgon är det fredag!! :D

Längtar lite till imorgon! ;) Händer så många roliga grejer då. Dessutom är det en dag närmre lördag då jag och Jojo äntligen får klä ut oss i våra helgrymma kläder och sminka oss sådär jäkla snyggt som vi har planerat i någon månad nu! ;D Ska ta massa kort!

När jag lämnade Devin på dagis idag fick jag följa med in och göra en sak som föräldrarna gjorde igår på föräldramötet. Dom hade klippt ut ögonen från kort så att vi fick kolla vilka som var våra barn, såg direkt Devins, hans en mil långa ögonfransar går inte att missa. <3 Fick klistra upp dom på ett papper och sen måla ansiktet. Haha inte det lättaste kan jag lova. :p

Samtidigt som jag längtar till imorgon är det en lite halvjobbig dag idag för att jag vet att alla barn ska åka imorgon. Saknar dom redan! Blev jättelängtig inatt när jag lagt mig, funderade på att bära in alla barn till min säng, ville bara ha dom nära. <3 När jag tänker på hur mycket jag älskar dom och hur mycket dom dom betyder för mig så får jag alldeles ont i magen. Kärleken svämmar över, vet inte vart jag ska göra av allting.
Och samtidigt som jag drömmer om att få fler barn så blir jag livrädd. Rädd för den här sjuka världen och för hur jag ska kunna skydda dom från allt ont. Nu är det "lätt" men när dom växer upp och jag inte kommer kunna ha koll på dom 24/7. Det skrämmer mig. Jag kan bara försöka lära dom vad som är rätt och fel och såklart alltid finnas där för dom. Ni är mitt allt, mina guldungar! <3 <3 <3

Blev solning idag också, nu ska jag tokstäda så att det är klart inför helgen och så att jag kan ta det skapligt lugnt imorgon. Passa på att mysa med Devin som är hemma imorgon och Liam som slutar tidigt. Ebba är kvar på frita imorgon men vi får ju lite tid i bilen på väg ner till Boxholm iaf. Hon ska på disco där. :) Minnen eller vadå? :) Kul att hon får gå dit som jag gjorde när jag var liten. :) Tessa skulle såklart hämta henne efter så att jag slipper noja för att hon är ute själv.

Nu blir det maxad volym med Kent. Funderar på min fondvägg som ännu inte är klar. Kanske ska ta och måla och skriva massa texter med dom.^^ Texter som känns rakt in i hjärtat. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0