Höst.

Haha hade glömt att jag skrivit det där inatt.^^ Trött? :p lyckades iaf somna om. Men usch vad jag inte tycker om att gå upp på morgonen. Särskilt inte nu på hösten. Det är så otäckt kallt o så varmt o skönt under täcket. Avskyr kylan!
Drömmer så konstigt. Om allt som ska hända dagarna efter. Som inatt drömde jag att jag glömde hämta Liams kompis som ska följa med hem idag, hade lite lätt panik i drömmen.^^
Tycker det är så himla kul att Liam börjat leka med så många nya kompisar. Igår gick Ebba till en kompis o när hon kommit dit ringde dom o frågade om inte Liam kunde komma o leka med hennes lillasyster som går i hans klass. Så det gjorde dom. Och så tjatade Liam igår att vi skulle ringa tille en annan tjejkompis som han ville leka med, hittade inte klasslistan men sen så ringde dom så idag ska jag hämta dom så dom får leka här. :) Och på torsdag ska jag hämta Liam och hon som han lekte med igår. Är så glad för hans skull. :) Förut har det ju bara varit Ebba som haft massa kompisar. Men nu leker dom med massa båda två, underbart! :)
Jag har varit och handlat och nu ska jag fixa på Liams rum, ska ställa in Devins säng i mitt rum (jätteovanligt att jag möblerar om^^) men den tar så mycket plats så det är bättre att dom får den platsen till att leka på. Devin brukar ändå aldrig sova där i nu för tiden, han sover i min säng men det gör mig inget. Ska sätta ihop våningsängen sen nån gång så Devin och Liam får sova där i.
Devin var så söt idag, som alltid men han hade sina bilar-strumpbyxor på sig och sin nya långa tröja, han såg så mysig ut. :) Han får ha strumpbyxor även om folk tycker det är "tjejigt", var ju faktiskt bilar på och det är ju skönt och smidigt för honom att leka i och det är ju huvudsaken. :) Ska köpa fler åt honom sen när jag får pengar, perfekt nu när det börjar bli kallt också och han ska ha byxor eller utebyxor på sig, blir inte så klumpigt för honom då.
Nu ska jag dricka cola och sätta på musik och sen sätta fart här. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0