Hopplöst!

Satt nere på körskolan och pluggade i tre timmar. Klarade äntligen den sista fasen som jag haft sånt problem med, gick oväntat bra så kändes bara så himla bra, som att jag lätt skulle klara teorin. Sen gjorde jag repetitionen och fick sämsta resultatet någonsin! :( Så nu känns allt bara hopplöst....
Men fick gulligaste smset;
Våga inte ge upp!! Du kommer klara det, vet du varför?! För att du är smart, duktig och bäst!! Bara å plugga vidare imorrn eller nått. Gör nått kul nu som ger dig ork!
SMART!? Jag?! :D Wohoo! ;) Tack alla peppande människor! Ska sätta mig och läsa i boken nu och sen ska jag göra resten av testerna som jag har kvar. Får bli att köpa 10 till på måndag som jag kan sitta med på kvällen då, även om det är för dom sista pengarna jag har. Kan inte misslyckas nu, FÅR INTE!

Ebba ska sova hos en kompis inatt och även Liam! :D Det var glädjetjut här hemma i förmiddags när det bestämdes. Lillskrutten, så kul för honom, första gången han ska sova hos en kompis. :)
Han sa att han skulle ringa och säga godnatt sen och så sa han flera gånger innan han gick; Jag älskar dig mamma!

Jag och Devin var upp till affären. Jag var sugen på ostbågar och Devin fick välja nåt godis. Han valde elefanten -godissnören. ;) Så nu sitter vi och kollar på Bilar igen, ingen annan film, bara Bilar.
Kommer ihåg när Ebba var liten, vet inte hur många gånger hon skulle se Lejonkungen, kunde den utantill. :P Och sen ett tag var det Monsters Inc. Den är ju så himla bra!! Ska se om Devin kan gå med på att kolla på den istället. ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0