Händelserik dag!

Blev ju som sagt stan med Jojo. Fredrik, Simon och Åsa var med en snabbis också men dom drog ganska snart.
Jojo blev sjuk, som vanligt. :/ Så hon bäddade ner sig när hon kom hem, såg så himla gött ut och bara ligga och glo på tv hela dagen men sen blev jag rastlös och fick damp i benen så jag gick hem och städade och lyssnade på musik, det är ren lycka -hög musik när jag är själv!
Sen har jag kommit på att jag för det mesta bara är trött om jag har en seg dag då jag inte gör något. Kommer jag bara igång på dan och gör dom artontusen grejerna som jag brukar så är jag inte trött. Det ska gå i ett hela tiden! ;)

Ebba följde med en kompis hem så det blev bara Devin och Liam som jag fick hämta. Liam hann inte vara hemma länge innan han sprang iväg till en kompis han med. Sen kom Frida, Johan och Evangeline. Dom skulle hämta lite bebiskläder, så det blev alltså lite gymnastik uppe på den överfulla vinden. Tur att man är liten och smidig.^^
Skönt att bli av med lite därifrån också, någon gång i mitt liv ska jag ha det pedantstädat på vinden! ;P
Sen tog dom även med sig Petri och lämnade honom hos hans nya ägare. Jag har ju velat bli av med honom länge nu men när Frida sa det så är det klart jag börja sakna honom. Som med allt annat.... -Velot själv! Jag är aldrig nöjd jag...

I samma veva som ödlor skulle ut så var det katter som skulle in. ÅH VAD KUL ATT MAGNUS SKA BO HÄR!^^ (jätteironisk) Han är rätt söt när han ligger still. Men inte när han är högt som lågt och river allt som går! Kattuschling!

Köpte en telefon idag också, av Kalle. Gav den till Ebba när hon kom hem, hon blev jätteglad såklart! :D Var nästan så att jag ville ha den istället för min iphone. :P

När ungarna somnat så bäddade jag ner mig i soffan med täcke, snus, cola och sons of anarchy! Riktigt skön kväll! Meeen nu har jag kollat på alla avsnitt så har skaplig abstinens nu. Vill se meeeer!! Finns ingen bättre serie tror jag. Fast den är himla otäck och den innehåller allt som skrämmer livet ur mig.

Funderade på ett tag att se snabba cash och kanske tillåta mig själv att somna på soffan men vet att jag kommer bli så irriterad när jag vaknar sen då. Hatar att somna till film och bli väckt, det är så jobbigt då att behöva ta sig till sängen och stänga av allt och shit. Sen är det oskönt att sova i soffan också. Finns inget skönare än min säng, så man kan breda ut sig över hela och ligga platt på mage med fötterna utanför. :P Haha! Idéer!

Fick passa min söta systerdotter förut när dom packade in i bilen. Jag smälter varje gång jag ser henne, hon är så underbart fin!!
Det är livsfarligt att vara i närheten av såna där små. Det suger i livmodern kan jag lova!^^ Jag vill ha en bebis! Är så galet bebissugen!!!

Äh, går o lägger mig och drömmer.

Jag har fortfarande mina drömmar....





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0