Gnäll.

Det behövs diskas, dammsugas, golven behöver torkas, tvätten hängas o vikas. Och så behöver jag plugga...
Men jag orkar inte! Jag är så trött o slut så jag är nära på att börja storböla hela tiden!
Har lagt mig med Devin nu, i min säng. Han är inne i någon period så han gallskriker i sin säng, satt med honom en o en halv timme igår utan att han somna. Har inget tålamod till det idag så därför får han ligga här inne. Dels för att inte störa Liam också och så kan jag förhoppningsvis somna tidigt för en gång skull.

Jag tycker inte om att vara såhär "nedstämd". Jag vill vara glad o ha massa energi. Men som det är just nu känns det som att jag knappt hinner med att andas...
Arbetslös jo tjena!! Ett jobb skulle vara rena semestern. Så trött på att bara gå hemma, städa o släpa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0