En underbar helg.

I fredags kom Elin med bilen till mig så jag fick låna den. Ebba följde med dom hem, dom hade med grisarna för att överraska Ebba. :) Så i fredags kväll blev det lugnt med film, Limitless, den var bra! :)
Gjorde mig iordning och packade i lördags sen så drog jag iväg till Stockholm. :D Bland det härligaste jag gjort, helt själv i bilen, passagerarsätet fullproppat med skivor, godis och cola. Satt och sjöng för mig själv och bara njöt! :D Det gick asbra att köra. ;) Blev dock livrädd ett tag när en bil följde efter, stannade, körde om och höll på men var ju rätt kul sen.^^ Jag och Helena gjorde oss iordning sen gick vi ut och fuldansade hela kvällen, lovely! <3 Behöver ju inte vara rädd för att nån ska va på iaf. Min Helge räddar mig alltid, överbeskyddande som bara den! "Ingen dansar bakom min hare!" Hahaha. <3
I söndags åkte jag hem igen så blev inte allt för lång tid med mitt hjärta men vi får ta och ses snart igen. Var ju jättesmidigt att åka bil och slippa allt släpande och byte mm. Fick tyvärr inte igång gps:en när jag skulle hem så jag missade en avfart mot E4:an och lyckades hamna MITT i storstan men det löste jag alldeles själv, var riktitgt stolt! :D

Idag är jag sjuk, kanske blev en aning för mycket Helge-baciller.^^ Har feber, ont i huvudet och halsen och fryser som en stolle. Var ner på stan förut för att lämna in papper till försäkringskassan, såklart hade jag glömt ett så det är ju bara att åka ner imorgon igen. Devin var utan blöja hela tiden. Han somnade till och med och sov jättelänge i vagnen utan någon olycka. :) Imorgon är det dagis för honom igen och jag har inget planerat. Har ju varit fullt upp nu när jag tagit körkortet, plugg och körlektioner varenda dag när Devin varit på dagis. Men nu är jag alltså ledig. Är galet sugen på att sola för det var alldeles för längesen. Men får se hur jag mår imorgon...

Helgen var iaf underbar... <3
Huvudet snurrar av tankar, funderingar och önskningar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0