Dags att inse...

...att jag inte har någon bebis längre!

Igår var Devin utan blöja så han både kissa o bajsa på pottan. Han satt så länge så jag fick springa till skolan för att hämta Liam halv tolv. :p Devin var då utan blöja i vagnen och efter vi hämtat Liam gick vi och handlade och Devin klara sig hela vägen hem! :D
När vi kom hem upptäckte jag att han hade tappat sin napp ute någonstans och det var den sista han hade, förstår inte vart alla tar vägen?!
Men, det var inga problem när han somnade på kvällen, han frågade efter tuttis en gång men inga protester alls! Idag kissade han på toan och nu går han runt i kalsonger! Min stora duktiga kille! :D

Nu har Tommy och dom andra åkt hem, var mysigt att ha besök här. :)
Vi ska gå ut ett tag nu i det fina vädret och senare åker vi ut till mamma med Jojo o Fredrik. Blir nog att sova där också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0