Bullbak!

Hade en jättemysig kväll med Em i söndags. Så nu är jag brunhårig med lite rött i, precis som jag ville ha det. ;) Sådär som hon i serien har. Haha helt kär typ.^^

Igår körde jag halkan, det gick bra. Tog sån tid bara när alla skulle köra alla varv så jag satt och hade ont i magen för att jag var så stressad för att Jojo och Fredrik var hemma med barnen. Jojo hade tänkt ha en hel pluggdag och så fick hon vara barnvakt fyra timmar istället. Hon är guld värd, hade ju inte kunnat vara med annars. Men avskyr att känna mig sådär "jobbig" som bara ber om barnvakt hela tiden. Mår piss över det. :/

Har varit och solat o fått massa nya fräknar! :D Nu har jag bulldeg på jäsning! Var ju tvungen att baka när det är kanelbullens dag så att barnen kan få mumsa på det sen när dom kommer hem. :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0