Å så va det tisdag!

Igår gick jag och Devin på stan med Jojo. Var så sjukt trött hela dagen igår, tror att jag var en björn i mitt tidigare liv, skulle egentligen ha legat i ide nu!^^
Jojo kom igår kväll när alla barn somnat så då fortsatte vi med att sy och pyssla med våra kläder. Dom blev så gott som klara och vi kommer vara sååå snygga! ;) Dra mig baklänges vad läckert det blev! ;P
Haha Jojo kände sig obekväm och naken men vi är långt ifrån nakna!^^
Blev mycket mobbande från Jojo.^^ Men hon får hållas, blev mycket skratt också. "Du har honom under dina vingar så jävla hårt och jag tassar på tå för dig nu." "Vad gammal och vis du låter Alex!" Haha muppar! Jag var mest stolt för att jag varit ärlig. :p

Idag försov vi oss för första gången på den här terminen. Såklart att alla barn kan sova till tjugo över åtta en skoldag men inte en endaste helg. :p Jag måste börja ställa ut väckarklockor lite överallt i lägenheten för att vara säker på att jag kommer upp.
Har varit och solat nu och ska göra mig klar för stan med Jojo, ska hålla henne sällskap när hon fixar med allt som hon ska innan dom åker till London inatt/imorgon.

Jag längtar till fredag, då ska jag låna mammas bil och köra ner Ebba till Tessa i Boxholm, efter det ska jag till Anna och käka. :D Ska bli supermysigt! :) <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0