Usch!

Vaknade av att Devin gallskrek, undrade vad det var men han somnade om igen. Sen vaknade jag av att Liam sa att han hade så ont i magen så det kändes som att han skulle kräkas. Sagt och gjort, sen dess har både Devin och Liam kräkts. Jag och Ebba proppade i oss vitpepparkorn. Sen har Ebba varit instängd på sitt rum, damen som har fobi för allt vad magjsuka heter. Nu mår dom båda bättre iaf, pigga och äter och har fått behålla det. Så vi hoppas att det bara var nåt jättekortvarigt.

Tyvärr blir det ju inget mys med systrar ikväll, så jäkla typsikt när jag sett fram emot det så mycket. Frida sa att dom också hade längtat och hon hade tom köpt en stor godispåse åt mig! :'( Är riktigt ledsen på riktigt nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0