Kväller...

Fick trevligt sällskap av Kalle. Så det blev te såklart och en massa prat. :) Har saknat det. Imorgon kväll ska vi ut till Frida, alla systrar och dom där pojkvännerna. Vi ska kolla på film, biiio! ;) Längtar, ska bli så skönt att bara få vara med alla dom som man älskar mest på denna jord.

Jakob ringde förut, har inte pratat med honom på evigheter tyvärr. Han skulle ha födelsedagsfest på lördag och ville att jag skulle komma. Vill jättegärna dit för att träffa alla men bara tanken på f e s t får mig att må illa. Får se om jag får barnvakt för några timmar, annars hoppar jag det så får jag se till att träffa Jakob snart ändå.

Har jag blivit gammal eller är det vintern? Jag vill bara mysa hela helgerna och vara med dom som betyder. Jag vill ha en familj. Jag har en familj, världens bästa också för den delen. Men jag vill ha någon som alltid finns hos mig, som vill vara en familj med mig och barnen. Trött på allt annat. Haha jag och Kalle har lösningen på det perfekta förhållandet. :P

På tal om nåt helt annat är jag så sjukt nöjd med mitt hår sen jag klippte av det. Det är lent, tjockt och ser så livfullt ut nu!^^ Ser lite ut som att jag skulle kunna vara 27 år faktiskt. ;P
Nae, sova nu så det kan bli fredag!

Skit på dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0