Jag vet...

...hur jag vill att det ska kännas...

Precis sådär som när jag får ett sms med ord som får mig att känna mig betydelsefull och älskad.
Precis sådär som när jag bara ser honom och blir alldeles knäsvag.
Precis sådär som när jag liksom inte vill släppa taget runt hans hals utan tar ett nytt tag och myser mig ännu närmre.
Precis sådär som det känns när jag ligger på hans bröst och jag känner att jag inte kan vara på ett bättre ställe i hela världen.
Precis sådär som när han håller om mig och får mig att känna mig säker.
Precis sådär som han får mig att känna -att jag är den enda i världen.

Om det känns så bra, varför kan det då inte få vara bra?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0