Förlåt...

Känner mig inte ett dugg rolig när jag skrivit såna där deppiga inlägg. Men jag mår nog inte så bra just nu...


Devin och Liam har iaf mått bra hela dagen förutom på förmiddagen då. Det är så himla konstigt hur dom kan må så dåligt och ha så ont för att sen må så bra så man absolut inte kan föreställa sig att dom ens varit sjuka. Var likadant förra sommaren. BARA Devin och Liam som åkte på nån spysjuka, jag och Ebba klarade oss, även Jimmy och Fia som var här när dom var dåliga. Ingen annan får det utom dom. Skumt som fasen.

Gick till affären och handlade förut efter vi varit med Ebba till en kompis. Sen gick jag och grabbarna hem och myste lite. Vid halv åtta var det dags att gå ut igen för att hämta Ebba från halloweenpartyt. Följde hennes kompis hem också så att hon slapp gå själv.
Käkade lite kvällsmat när vi kom hem sen var det läggdags för mina troll. Devin var så söt, han satt och räknade till fem. Så duktig! :D Nu sover han utan blöja, ska se hur det går. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0