Tillbaka!

Jag stängde ner min förra blogg. Orkade inte med allt gammalt skit som stod där så nu vill jag börja om igen! :)
Ett inlägg här sen i somras :P Aja, fortsätter här iaf.

Nu är jag på bättringsvägen. Har legat helt däckad sen i lördags. Har haft hög feber, sjukt ont i kroppen och halsen. Har knappt kunnat röra mig och har inte gått upp mer än när jag behövt gå på toaletten eller hämta te. Tack och lov så har Devin och Liam varit hos Jonas. Ebba har varit hos sin kompis och hennes gulliga föräldrar har kört hem henne på kvällarna för att jag varit sjuk. Igår sov hon hos mamma och så skjutsade mamma henne till skolan imorse. Tack för hjälpen allihopa.
Har varit skumt och bara ligga i sängen i tre dygn och inte behöva göra något. Iofs så har jag ju sovit mest hela tiden. Och när jag inte gjort det så har jag kollat på sons of anarchy. Kan inte tänka på annat nu, vill veta NU vad som kommer hända men det får inte ta slut! Jobbigt läge. :P Nu ska jag iaf ta och lägga mig i sängen och kolla på ett till avsnitt.
Försöka komma ihåg att blogga här sen också ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0