Not ready to make nice.

I tisdags var jag och Elin på dansen. Vi körde afro för första gången, jag blev helt förälskad, underbart var det! :)

I onsdags när jag hämtat barnen så åkte vi till Emelie, Jasper och Sigge. Lekte och åt mat där. Mysigt att träffa dom allihopa. Devin var jättesöt och skulle hålla på att krama Jasper och Sigge hela tiden. Sträckte fram armarna och sa heeeej och så skulle han kramas. Sötnosen!

Fredagen blev myskväll med Ebba, vi båda gick och la oss klockan nio, det händer ju inte så ofta, men skönt var det. :) Igår kom mamma och hämtade Ebba. Jojo och Fredrik kom hit och hämtade mig sen gick vi på en promenad i det sköna vädret. Hängde med till dom och jag och Jojo satt och spelade gitarr och sjöng hela eftermiddagen, så otroligt kul! Blev grillpremiär på kvällen ;) Sååå gott!! :D
Sov hos Jojo och fick värsta sovmorgonen idag.^^

Idag kom Ebba hem, vi gick och handlade och så hade vi halv åtta hos mig här med Jojo och Fredrik. Blev snuskigt gott och vi åt så det kändes som vi skulle spricka, typ.
Nu har dom gått hem. Dom var kvar och kollade på big brother, jag kollade lite halvt, brukar ju inte göra det annars.
Nu blir det sängen, skapligt trött eftersom det blev rätt sent igår. :S

Saknar Liam och Devin massa! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0