Keep my hand in the fire.

Devin knölade inatt så han fick sova i min säng. Halv sex tyckte han det var dags att gå upp så direkt när han vaknade började han ropa på Ebba och så gick han in och väckte henne. Det låter så gulligt när han säger Ebba Ebba Ebba hela tiden :)
Jag sorterade ännu lite mer idag och Liam satt och ritade och pärlade pärlplattor.
Igår blev han ledsen för att Ebba sa att det finns riktiga indianer och det trodde inte han på och frågade mig och när han hade fel stampade han iväg med armarna i kors och skrek "jag kan ingenting!" Lillfisen <3
Så jag peppar honom på att vilja lära sig saker nu, istället för att nörda med tv-spel.
Han är jätteduktig på att tyda ord och veta vilken bokstav ord börjar på :) Min stora kille som börjar skolan i höst. <3
Ebba hade sin grupp idag så under tiden hämtade vi Liams gympaskor som vi lagt undan. Spider-man som blinkar när man går med dom, men med min tur upptäckte vi när vi kom hem att ena skon inte blinkar. Såklart.^^ Så lär åka ner med dom imorgon och byta.
Efter det gick vi och tog en fika med Rajje. Glass, vaniljsemla och tårta :D Gräääädde <3 Jag som bestämde mig igår för att bli duktig igen och äta bra, första dagen gick ju asbra - eller inte. Jag börjar om, imorgon ;)
Sen gick vi och hämtade Ebba, åkte hem och lagade mat. Mycket trevligt med vuxet sällskap vid matbordet och barnen var glada, snälla och söta ;) Dom uppskattade sällskapet också för Ebba frågade honom om han inte kunde komma imorgon också och Liam frågade mig samma sak när han hade gått. :P

Kollat på "en unge i minuten" nu ikväll och storbölat. Magiskt <3

Sova nu efter en helt okej dag. Tror jag kommit fram till något...
Imorgon ska jag sola, som jag har längtat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0