Dagens horoskop.

"Du måste helt enkelt tänka över din livsstil. Det är dags för dig att fundera över om det verkligen är såhär du vill ha livet och framtiden."

Hoppsan Kerstin!^^ Jag tänkte mycket på det där igår. Eller jag brukar tänka ganska mycket på det. Vad det egentligen är jag vill. Jag vet det inte ens själv. Ena dagen vill jag något för att nästa dag ha ändrat mig. Det är rätt jobbigt. Mest jobbigt är det för att jag är rädd för att det ska vara såhär hela livet. Rädd för att sitta där alldeles själv och ångra mig när jag är 80 år.

Fast jag antar att det löser sig när det är helt rätt. Jag vill gärna tro det iaf. För att kunna ha hoppet kvar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0