Midsommar

Har inte varit hemma eller suttit vid en dator sen sist jag skrev.^^
Hade en jättebra midsommar iaf. Vi åkte ut till Tyrislöt, åt, dansade kring midsommarstången, lekte lekar osv. Sen åkte vi hem till mamma och grillade och myste. När barnen hade somnat spelade jag, Frida, Jojo, Danne, Johan och Fredrik Pictionary och så fulade vi oss och var lite "olika".
Fredrik och Danne sov i tält och jag joinade dom några timmar.
På lördagen kom Elin och Dawe ut till mamma och Frida. Vi kollade på massa gamla kort sen vi var små :) Sen följde vi med Elin och Dawe hem och där har vi varit sen i lördags. SÅ härligt att vara på landet. Känslan går inte att beskriva, hela kroppen fylls med lycka och att se barnen njuta minst lika mycket är underbart! Jag och Elin har varit asduktiga och satt upp staket. Vi kan vi ;) En natt bakade vi tre olika sorters bröd.
Och så har vi åkt och badat i sjön varenda dag.
Ikväll kom vi hem för att packa upp lite och sen packa nytt för imorgon åker vi ner till pappa. Jag och barnen, Jojo, Danne och Fredrik ska vara där till på måndag.
Har bara en sak att säga; LANDET IS THE SHIT! :D

Vad som helst för ett hus. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0