Tröttis.

Den här dagen har gått i ett!
Sov knappt något inatt. Fattar inte för jag borde varit astrött. I onsdags så hade jag, Jojo, Fredrik och Danne filmkväll. Såg två asläskiga filmer så jag vägrade sova själv och tvingade Jojo och Fredrik att sova här. Men då var jag tvungen att lova att gå upp DIREKT när Jojo puttade på mig då hon hörde barnen. Så igår morse när Jojo sparkade på mig klockan sju flög jag upp som ett skott. Höll igång hela dagen igår och la mig sent. Men kunde ändå inte somna, sov jätteoroligt och rätt som det var vid halv två så flög jag upp och satt i sängen och bara stirrade ut genom fönstret och undrade vad fan som hade hänt. Satt där ett bra tag och sen när jag väl vågade kolla på telefon vad klockan var (är fortfarande livrädd för att den ska va 3.33) så hade jag fått ett sms och det var vibrationen från det som jag vaknat sådär läskigt av.^^ Tack för den!
När jag väl lyckades somna om efter det så vaknade Devin, gjorde mer välling med det dög inte så då la jag honom i min säng. Han ville göra allt annat än att sova så när det gått över en timme la jag honom i hans säng igen och då somnade han. Då hade jag blivit hungrig så halv fyra inatt satt jag och åt knäcke och drack oboy.^^
Sen lyckades jag somna för att sova i ett par timmar.

Var så trött nu på kvällen så jag var nära på att börja tjuta. Har städat hela dagen medans barnen stökat till. Tvättat många tvättar så nu hänger det tvätt i hela lägenheten.

Ska packa allt till imorgon sen får jag också sova. Hoppas på att jag kan sova bättre inatt. Måste försöka hitta nåt ställe här i närheten där man kan plocka massa blommor. Vill ju göra midsommarkransar till barnen :) Och mig med såklart ;) Klockan 11 kommer dom och hämtar oss så då ska vi vara klara. Ser fram emot imorgon som bara den. Har dåliga minnen från dom flesta midsomrarna så den här ska bli extra bra har jag bestämt! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0