Skön helg!

Gick upp tidigt i fredags. Ebba gick till skolan och jag, Liam och Devin knallade iväg till Willys. Vid tio kom Jojo och vi satte igång med att fixa oss. Sen kom Frida och hämtade barnen, Liam hade bara tjatat efter henne sen vi vaknade.^^
När dom åkt så gick jag och Jojo upp till Fredrik och sen kom Danne. Vi fixade det sista och sen fick vi stressa iväg för att vi var sena, skulle vara där 16. Gick till Simon och Åsa och dumpade lite saker o sen gick vi iväg allihopa. När vi kom dit så väntade alla på att man skulle ta kort så vi hade inte ens behövt stressa.^^ Tog kort och sen väntade vi bara på att få äta, alla va skithungriga. :P Förrätten var sååå jäkla god och när vi sen skulle få in maten så sa både jag och Jojo "bara det inte är rött kött". Och vad var det? :P Men vi åt faktiskt, lite i kanterna iaf.. Första gången vi åt det. Men jag mådde illa sen efter. :/ Efterrätten var också skitgod. Sen drack vi drinkar och sen var det dans! :D Det gick väl sådär, höhö.
Vi gick därifrån efter dansen och bytte om hos Simon, var lite jobbigt att andas i klänningen när man ätit som en häst.
Sen satte vi oss och myste på bryggan vid strömsparken. Efter det blev det puls, jag hade dock ont i huvudet (som vanligt) så var inte sådär jättekul. Efter ett tag så tröttnade vi så jag, Jojo, Fredrik och Danne drog hem, tog ett nattdopp, kollade film och soov!

Igår kom mina sötnosar hem och vi hade myskväll. <3
Sen satt jag här helt själv när det började åska och jag blev livrädd men som räddarna i nöden ringde Jojo o sa åt mig att gå ner och öppna och där stod hon, Fredrik, Danne och Niklas. :D Blixtrade på som bara den så vi drog ut allting och tände ljus. :)

Imorse blev det Ingelsta igen^^ Tog med alla barn och handlade på rusta och bauhaus, tyckte att dom andra kunde få sova lite.^^ Lämnade Liam på ett kalas och sen åkte jag, Ebba och Devin ner på stan och köpte avslutningskläder till Ebba. Efter det var det bara raka vägen och hämta Liam och sen bestämde jag och Jojo att vi skulle ta med barnen till Himpa som öppnat.
Devin hördes över hela stället, först var det för att han vägrade ha på sig sin bad/soldräkt men jag fick på han den till slut. Han var som en fisk i vattnet. Inte ett dugg rädd, hoppade från kanten, satte sig ner på kanten för att sen luta sig framåt och i, som att han skulle dyka. Och så sa han "Mamma kolla vad jag kan!" Hela tiden! SÖTA UNGE! :D
Var tvungen att ta upp honom för att han skakade när han inte var i vattnet, det blev GALLSKRIK! Så vi fick gå och köpa glass för att han skulle kunna sitta och värma sig lite.^^ När han ätit upp hoppa han i direkt igen.
Ebba och Liam låg och solade och var inte alls lika badsugna. Måste ha något att göra med babysimmet, Devin älskade ju det när han var liten. :) Är så glad att han kunde gå på det, har velat med Ebba och Liam också men det har bara inte blivit av. Lite synd bara att jag inte fortsatte med Devin, men men.
Blev gallskrik andra gången jag tog upp honom också, "BAAADAAA!" Men då fick vi gå hem för han hade varit i så länge. Efter det käkade vi hos Jojo och Fredda. Devin pratar bara mer och mer och det är så kul att höra allt nytt som han lär sig. <3
När vi kom hem så satte vi igång att möblera om. Jag hade sagt nåt om det till barnen i lördags när jag var rastlös och det hade dom ju såklart inte glömt. ;) Men jag fick ju träning iaf, man får ju se det från den ljusa sidan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0