Pms-faan!

Mitt humör är inte som det ska vara. Deppig typ... Och tusen tankar som snurrar i huvudet. Vad vill jag, vad vill jag inte?! Avskyr det!
Kan man inte bara få må bra hela tiden?!

Imorgon är det iaf bal! :D Hoppas jag blir lite mer peppad bara. Jag och Jojo hade ju som sagt vårat mål, vi skulle gå ner några kilo, men det gick ju inte så bra. Jag har istället gått UPP ett kilo! Wtf?! Aja, skyller på pms, vräker i mig massa snusk. Ingen som helst självbehärskning.^^
Kommer väl förhoppningsvis i klänningen iaf, andas kan bli svårt bara.^^
Hoppas på att vi går ut efter balen imorgon för jag och Jojo har inte dansat på år känns det som.

Idag är det studentfotboll som jag skulle varit med på men får hoppa det. Får ju hem mina trollungar och vill inte skaffa barnvakt eftersom jag ska ha det imorgon. Tack Frida. <3
Och ikväll ska vi till Ebbas skola för att grilla och spela brännboll. Mys! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0