Mysig kväll.

Hade största smilet när jag gick och hämtade Liam och Devin, som jag har saknat dom! :D
På vägen hem från dagis började det regna och åska och lagom till att vi kommit in genom porten ringde Ebba och sa att hon ville komma hem tidigare så det var bara att knalla ut igen och möta henne.
Hem och bakade kolakakor med Liam. :) Trodde inte att det skulle bli nån grillning men vädret blev bättre så vi gick upp till skolan. Devin gick och Liam ville köra vagnen så det gjorde han. Devin började springa efter och skrika "mina", jag trodde att det var för att jag tagit nappen ifrån honom men det var vagnen han ville ha.^^ Så han gick och körde den en bra bit, när Liam försökte hålla i den så var det bara "MINA!"
När vi kom till skolan så böev det brännboll. Barnen mot föräldrarna. Jag var dock inte med eftersom jag höll koll på Devin. Liam ville inte heller vara med för han hittade kompisar att leka med. Devin var hur söt som helst när vi satt där på gräset, sprang emot mig, kramade mig och sa "miiiiin mamma!" :D
Sen grillade alla, vi hade med kött och så hade vi pastasallad till. Asgott var det, det lilla jag hann äta i slutet.^^ Devin åt kött som bara den! :)

Nu sover mina gullhjärtan... Guuu vad jag älskar dom!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0