Måndag.

Gick till folkparken imorse när vi vaknat och grejat lite. Satt där med Jojo och Fredrik. Solen värmde men det blåste som bara den. Man ska INTE behöva få tuppskinn, mitt på dagen, mitt i sommaren. Det är INTE okej! :(
Kändes som sommaren höll på att ta slut och hösten var på väg. Får rysningar av bara tanken. :(
Gick hem runt tre någon gång och sen dess har jag städat. Sorterat alla leksaker. Allt är inte klart men oj vilken skillnad det är och vad skönt det är att få ordning på allt. :) Barnen har varsitt fint rum nu! :D
Att jag får sova i vardagsrummet gör mig inget bara dom har det mysigt. :)
Ska lägga upp massa bilder sen helgen och idag men orkar bara inte det nu. Ska lägga mig och sova så jag orkar med morgondagen. Ebba ska till tandläkaren imorgonbitti och sen när jag lämnat pojkarna på dagis och Ebba på skolan så ska jag raka vägen till Jojo för att hjälpa henne handla allt till torsdag.

Här är iaf lite bilder från balen :)

http://www.nt.se/bildspel/player.aspx?slideshowID=6888890&firstImageID=6888892#index=0


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0