"Jag såg det på facebook" - nej tack!

DÄR RÖK DEN!
Facebook är... Borta! :D
Fy fan vad skönt det känns! Jag har ett liv - på riktigt! :D
Har ju iofs bara inaktiverat kontot men iaf, ska låta bli den på ett bra tag nu! Orkar inte ha hela mitt liv där. Folk som bryr sig hörs jag ju med i vilket fall.
Skulle vilja ge fan i telefon också.^^ Iaf inte ha den med överallt. Jag orkar inte vara tillgänglig hela tiden.
När vi var ute hos mamma när det nu var så spelade jag cd-skivor! Det var lycka! Jag är trött på jävla datorer och nymodigheter. Ska köpa en vinylspelare och skaffa massa LP skivor! Jaa det ska jag! :D

Nu ska jag käka lite lunch och sen är det dags att hämta Liam och Devin på dagis!! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0