Jag har tråkigt!

Väntar på att Jojo ska höra av sig. Hon skulle ha sovmorgon. Det har hon väl haft nu så det räcker och blir över?!^^
Jag vill ju gåååå!
Känner att jag rört på mig alldeles för lite. Sist var i fredags, då sprang jag och Fredrik runt strömmen, Ebba cyklade. :) Hade sån grym träningsvärk då sen förra gången men det var bara på't igen! ;) Får se om jag och Jojo springer ikväll. Vi hade ju ett mål till imorgon, det har ju inte gått sådär jättebra... Men men.

I fredags sprang vi som sagt, sen gick jag upp till Jojo, Fredrik, Danne och Simon. Vi gick och käkade pizza och spelade fifa. Jag ville se på fotboll men alla andra bangade. :/ Sen kom Åsa också o sen busade vi lite.^^ Höhö.

I lördags blev det lite party hos Jojo och Fredda. :) Sov som en röv för Fredrik höll på att "prata" hela natten. Danne och Fredrik mådde inte sådär jättebra när vi vaknade i söndags.^^ Jag och Jojo satte igång att städa sen gick vi till donken där vi mötte alla systrar, mamma och Ebba. Bestämde då att vi skulle åka ut till Elin och Dawe och sova där. :) Så vi grillade och myste en massa. Dom tog in grisarna för första gången, dom är så söta så man smälter. <3
Kollade på big brother finalen och rätt person vann. :D Simon! <3
När dom tagit ut grisarna igen så fick Ebba gå och lägga sig och vi andra fortsatte med vårat rollspel som vi började med när vi var där förra gången. Askul! ;)
Fick sovmorgon på måndagen och sen drog vi och badade. :) Dawe knuffade i mig.^^ Solade ett tag och badade igen och sen åkte vi hem till Elin och Dawe igen för att käka. Sen åkte jag och Ebba med Frida och blev avsläppta hos Jojo och då var det raka vägen till folkracet. Helgen har gått i ett och den här veckan är som bortblåst. Det går för fort. Sommaren kommer snart vara slut och det är hemskt! :/ Försöker njuta så mycket jag kan.

Imorgon kommer Liam och Devin hem igen och jag längtar!! <3 Saknar dom så mycket!

Nu vaknade Jojo så nu blir det stan! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0