Hey ho, let's go!

Sådärja! Jojo och Fredrik kom nu på kvällen. Fredrik fixade så att jag har trådlöst internet till min dator och så att det finns internet på min gamla som nu får bli barnens dator. :D Tacksomfan!
Fanns MASSA gamla bilder på den gamla datorn så jag och Jojo fastnade där. Kort från när Devin föddes mm. Såååå söt! Underbara ungar, vad vore jag utan er!? <3 <3 <3
Sen såg vi massa kort på oss själva och hur vi har förändrats. Vi har blivit tråkiga. :/ Så jag blev lite impulsiv och ville ändra frisyr, Jojo fick rätta till mitt hår, klippte det själv igår en bit, men nu såg Jojo över det och klippte en bit till. :) Sen klippte jag även upp det och så blev det en snelugg. :) Får bli ordning på mig nu så jag orkar piffa till mig lite, inte gå och se likadan ut vareviga dag. Skärpning!

Det har varit tråkigt väder även idag. Men vi sket i det och gick till Himpa förut, jag och barnen och Ebbas kompis. Jag trodde det skulle vara skönt i vattnet när det regnat och småduggade lite då och då men det var iskallt. Men det var inget som Devin brydde sig om utan han gick ner för trappan i den mellersta bassängen och när han inte nådde så slängde han sig ut och flöt på armkuddarna och simringen. Sen sparkade han sig in till kanten, gick upp och ställde sig på kanten, höll mig i handen och hoppade i. Inte ett dugg rädd! :) Hela tiden, om och om igen. Liam däremot börjar tjuta om han får vatten i ansiktet men Devin bara flinar. Sån skillnad. Devin ÄLSKAR det verkligen. Var även denna gång tvungen att tvinga upp honom och det blev gallskrik. Jag tror att han skulle kunna vara i en hel dag om han bara fick.

Imorgon hoppas vi på bättre väder så att vi kan gå dit och vara där ett tag. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0