Helt normalt sms till Jojo...

"Jobba på nu min pung,
Det håller dig ju faktiskt ung.
Fast att du är trött, lat, seg med mera,
Så kommer dina pengar bli betydligt flera.
Å i dessa tider kan det vara riktigt najs,
Så att du kan mingla runt på många kalajs.
Våran sommar är här o det betyder festa.
Utan dig går det inte lika bra för du är ju den bästa.
Forever and ever är du min stjärna,
O på mitt bröllop ska du självklart vara min tärna.
Om det nu skulle vara så att jag skulle vilja gifta mig nån gång,
Men den väntan kan bli riktigt lång.
Jag vill nog inte ha nån karlsloksröv,
Dom kan lika gärna blåsa bort som vissna löv.
Jag har ju dig o det är jag oerhört tacksam för,
Tack för att du är du o allt du gör.
En av världens bästa moster o finns alltid för oss,
Det är bara du som kan få mig att riktigt släppa loss.
Tillsammans kan vi vara lite olika men det är så det ska va!
Vi är helt enkelt bäst o allt vi gör blir så jävla bra!
Förlåt för att jag ibland är seg som en snigel,
O på dig o Fredrik som en igel.
Förlåt för att jag sabbar era teckningar ibland,
O era färgläggningsplaner rinner ut i sand.
Det är ju bara så kul att vara i erat gäng,
O trångt o mysigt när alla delar säng.
Ibland kan jag dock få lite ont i magen när ni bråkar o tjurar,
Men jag tror på er så på't bara o riv alla murar.
Du har blivit en toffel men jag tycker om dig ändå,
Vill ju att du ska va lycklig o bra må!
Nu ska jag ge mig o ta tag i mitt,
Men räkna med mig imorgon kväll, då öser vi min älskade pitt!!!!!!!! :D"

Det är bara vi som förstår.^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0