Härlig början på dagen!

När jag lämnat barnen på dagis imorse knallade jag upp till Jojo, Fredrik o Danne. Vi tog varvet runt strömmen och sprang 3 minuter, gick 4 minuter osv. Fredrik peppade som fan så varje sista halvminut ökade vi på, kändes som om jag skulle spy varje gång efter jag sprungit, fick knappt nån luft. :S När vi se kommit tillbaka så körde vi några övningar för magen också ;) Känner mig jätteduktig! :D Vill komma igång och röra lite på mig så springa såhär 2 gånger i veckan skulle vara perfekt. Sen försöka zumba varje kväll också. --> http://runkeeper.com/user/alexandraenell/profile

Nu är jag hemma igen, ska packa till Devin och Liam så att det är klart.
Ikväll blir det betongen/fifa/film-kväll! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0