LOVE!

Var hos Jojo förut för att vi skulle sjunga för Simon. Det har ju blivit som en grej att vi kommer på en låt till varje födelsedag :) Så idag var det alltså Simons tur. Haha Liam direkt när Simon kom; "Öööööh Sejmon!" Och Ebba när vi skulle gå och Liam tjurade eftersom han inte ville gå därifrån. "Amen SÅ gnällig!" Haha dom lär sig! ;P Och Devin var så söt och gick och kramade om alla när vi skulle gå. Skrutte <3

Men iaf, när vi var där innan alla kommit så låg Magnus på golvet och slickade sig på benet. Devin skrattade till och sa; "Haha, äter ben!"
Det lät så himla kul. Han är så söt. Min älskade lilla solstråle! :D Fast att jag kan bli alldeles tokig på honom då man får höra "mamma, kolla, mamma mamma kolla!" typ 3892 gånger per dag. Och det räcker inte med att säga mmm om man är upptagen med något utan han har verkligen koll på så att man verkligen tittar på det han gör.
Han ska höras och om Ebba eller Liam säger något så härmar han exakt likadant efter. Så allt som Ebba och Liam frågar mig, frågar Devin också och vill ha svar på. XD
Men jösses vad tydlig han är! Och han förstår precis allt man säger. Jag pratar till honom som till vem annan som helst och han förstår allt. Det har han ju iofs gjort länge, sen han var runt 1 år. Jojo kallade honom ju Einstein när han var bebis typ.^^



Mina fina underbara tokungar och "pappan" i den här familjen! :) Hon som alltid funnits där för oss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0