Skolstart!

Idag var det dags för Ebba och Liam att börja skolan! :D Liam håller på att bli stor, min "lilla" skrutt. :)


När jag lämnat barnen så gick jag, Devin och Jojo ett varv runt strömmen. Behövde verkligen prata av mig lite.^^

Annars idag har jag möblerat om. XP
Men det blev ju bra nu. Kommer väl som vanligt tycka det i ca två veckor och sen kommer jag att tröttna, som på allt annat. :/

I fredags hade vi mysdag/kväll och trevligt sällskap fick vi också. :)
I lördags så var Jojo och Fredrik underbara och tog barnen för att jag skulle få en dag på augustifesten. Så dom tog med allihopa ner på tivolit och åkte karusell och sen hade dom myskväll och dagen efter gick dom varvet runt strömmen och matade ankorna med barnen. Bästa ni! <3

Så i lördags var jag och Emelie ute på stan. :D Blev ju ännu en kväll att minnas.^^




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0