Lyckorus!

Jag går runt och gråter och ler om vartannat! Frida har åkt in till förlossningen, det är på gång! :D Vet inte vart jag ska ta vägen! Tänker på dom och håller tummarna för att allt går bra, hon ska få vara med om det finaste man kan vara med om. <3 Snart är jag moster, guuu vad jag ska snosa bebis. :D <3

Varit nere på körskolan, dom hade en körtid så jag har kört! :)
Det gick bra, han sa att jag kunde, hööh. :)

Så nu har jag köpt hem webtester som jag kan göra hemma över helgen och sen har jag bokat riskettan och fler körlektioner till nästa vecka. Jag är SÅ peppad! Och proven gick bättre den här gången så det märks att jag lärt mig något av det lilla jag läst iaf . ;)

Nu blir det lite plock och städ innan jag ska hämta Dev. Till det; Anouk - nobody's wife på högsta volym!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0