Kolmården.

Var på Kolmården idag. Vaknade vid halv sju då det regnade och jag var så trött och desperat efter en sovmorgon så kände bara för att skita i det då. Skickade till Danne och Jojo och hoppades på att någon skulle banga när dom såg vädret men Danne sa att det skulle bli bättre så det var ju bara att släpa sig upp. Barnen hade ju iofs inte gått med på annat iaf så. ;) Gjorde mig iordning och stekte pannkakor, sen kom Danne, Lalo och Niklas och så åkte Ebba och Liam med dom i bilen. Jag, Jojo och Devin tog bussen. :)
Gick där inne ett tag och sen kom även Jens och Simon. Bra dag, även om det tar på krafterna att vara med alla "lite olika".^^ Barnen var nöjda iaf, dom fick åka karuseller, ÅKA kamel ;), linbanan, rutschkanor, kolla delfinshowen, teater och så kolla på alla djuren såklart. :)












Imorgon är det ny vecka igen. Hade gärna sett att det var söndag imorgon så att jag kunnat få en sovmorgon och slappardag. Har ju blivit allt annat än det den här helgen. Men ska inte klaga för det har varit en toppenbra helg! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0