I'm so gifted of findin' what I don't like the most...

Sådärja! Nu är ungarna i säng. Vi var vid sjön nu på kvällen så att dom fick bada lite. Devin måste varit fisk i sitt tidigare liv, shit vad han badar! Inte ett dugg rädd så det blir ju inget ligga och sola för mig inte.^^
Har varit ute hos Elin och Dawe sen i söndags. Så skönt att bara vara på landet, allt blir så mycket enklare, ingen stress. <3
I tisdags åkte vi till Öland. Jag, barnen, Frida, Jojo, Elin, Dawe, mamma och Rolle. Skönt att komma hemifrån lite och bara va. Sov i tält två nätter. Andra natten drog vi "ungdomar" ut ett tag. Var på utestället vid campingen där det var karaoke och hålligång för att sen åka till Harrys eftersom pumpbolaget spelade där. :) Asrolig kväll med tokiga systrar och så "brorsan" såklart. Kan ju inte bli bättre! ;P
I fredags åkte jag och Jojo ner för att skriva in mig på körskolan men med min tur så var det obemannat just den dagen.^^ Sen åkte Devin och Liam till Jonas och Ebba kom hem. Kollade på film på kvällen och var vaken alldeles för sent. Upp i lördags för att åka ner på stan med Jojo och handla lite tills vi skulle till Boxholm. Åkte dit på kvällen, Tessa hämtade oss på stationen och släppte av oss på "stan" och så följde Ebba med henne hem. :)
Vi gick upp till Jojos kompis och sen gick vi vidare till Jessica för att sen gå till Parketten där festen var. Det var SÅ kul att träffa massa gamla kompisar! Träffade Benfärs! :D Och Peter! Skitkul att se dom! Träffade dock inte så många. Dom flesta var i Jojos ålder.^^ Alla har ju blivit så stora. :P
Sov hos Ida och i söndags blev det pizza på Torget, godaste pizzan! :D
Måste ju säga att man fick lite "hemlängtan" men det var samtidigt rätt skönt att åka därifrån sen. :) Men såå många minnen det finns...
Innan vi åkte hem stannade vi hos pappa och firade honom i efterskott. <3
Och när vi väl kom hem sen och Devin och Liam kommit hem så åkte vi som sagt hit. Imorgon ska vi hem igen, men först till körskolan och sen till mamma för att fira Jojo.
På fredag åker barnen till pappa och Karin för att åka till Ölands djurpark i helgen. Massa tack för det! <3 Jag blir minst lika glad som barnen för att andra bryr sig och tänker på dom så att dom får komma iväg och göra roliga saker. :)
Så på fredag blir det att fira Jojo hemma hos henne med en massa folk, vi hoppas på att kvällen kommer bli bra.^^ Men det är ju sånt som märks....
Nästa helg kommer däremot bli så fuckong bäst, Helge & Axel helg. Finner inte ens några ord. Längtar bara ihjäl mig!!! :D

Bilder kommer sen när jag är hemma och har ork och tid att lägga över dom.^^
Nu ska jag och Elin pussla ett 1000 bitars pussel. Vi lär vara sysselsatta ikväll iaf. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0