Helgen.

I fredags kom Frida och Johan och hämtade barnen, dom skulle ha lite mysdag med dom sötisarna! :)
Så då drog jag och Jojo ner på stan och skrev äntligen in mig på trafikskolan! :D Fast dom hade inte tid att göra syntest då, så det ska jag göra imorgon och då ska jag även få mina böcker. Jag längtar! För nu jäklar ska jag plugga! Då ryker facebook tills jag har körkortet i handen.
Sen kom mamma o bjöd oss på kinamat hos Jojo o Fredrik, göttans!
Sen var det raka vägen hem för att Emelie väntade på mig och som alltid så blev det stressigt fast att jag haft halva dagen på mig att bli klar. Fattar inte.^^
Mitt i vårat göra oss iordning med smink över hela köksbordet så kom pappa och Karin för att hämta barnen, så strax efter det kom Frida och Johan med barnen. Pappa och Karin hade varit förbi och hämtat en bilbarnstol åt mig som jag köpt till Devin, jättetack för hjälpen! Sen åkte dom hem med barnen för att åka till Ölands djurpark i lördags. Tack tack tack! <3 <3

Efter mycket fixande o trixande så knallade iaf jag och Emelie upp till Jojo. Det första vi gjorde var att stänga in oss i ett rum, jag Em, Elin, Frida och Åsa, för att försöka komma på en låt till Jojo. Jojo brukar ju vara den som grejar låtarna så det gick inte allt för bra fast att vi försökte slå våra kloka huvuden ihop.^^ Jag hade kommit på en vers men det var inte mycket att komma med men tack vare Åsa så blev det ännu en vers. Så när vi (jag) :p var redo så läste jag först dikten och efter det så sjöng vi allihopa och när vi var klara fick alla andra hänga på och sjunga ja må hon leva! :D
Sen hade Jojo fixat som en tipspromenad men istället så läste hon upp alla roliga frågor och sen var det upp till bevis vilka som sög bäst, hade längst, kom först, svalde osv.^^

Festen var rolig med ändå lite skum. Jojo och Fredrik drack inget så jag tror dom var skapligt trötta på allihopa. Sen kom det massa folk som man inte hade en aning om vilka det var. Jag och Emelie fick dra iväg till våran "prata-trapp" några gånger.^^ Blev en jädrans massa dans iaf o det är ju alltid roligast! :D
Men det var ingen riktig "Jojo å Fredrik fest". Men men så kan det vara. Alla skulle gått ut och dansat men det blev bara jag, Emil och Tobbe.^^


I lördags sov jag till tolv!! :O Vaknade ju till och från men vid tolv gick jag upp. Blev jätterastlös när jag inte hade en aning om vad jag skulle göra hela långa dagen och kvällen. Brukar ju hänga hos Jojo såna dagar men nu var ju inte dom hemma. Fick iaf trevligt sällskap och sen ringde Emelie och frågade om jag skulle med dom ut med båten till nån ö. Självklart ville jag det så 10 minuter senare kom dom och hämtade mig. Sådär dagen efter fräsch.^^
Blev en lång båttur dit för vi körde vilse flera gånger. :P Men till slut så kom vi dit! Då skulle dom där visa oss ön och det slutade med att vi gick vilse i skogen också. Haha så jävla bra!^^ Vi hittade iaf dit vi skulle och även den rätta vägen tillbaka. Grillade korv på klippan, lyssnade på musik och bara satt och myste. Så himla underbar kväll!! :D Känslan <3



Så nu har jag kommit på vad jag önskar mig i födelsedagspresent. En båt! Då behöver man aldrig åka iväg på dyra semestrar. Man kan bara ta båten till nån ö, slå upp ett tält och bara va. Om jag någon gång får en bra lön så är det nåt jag ska skaffa iaf.

Idag var Ebba iväg till Gröna Lund med Hanna och hennes familj. Jättekul för henne! :D Regnade ju dock men det hade inte varit några köer så dom hade åkt hur mycket som helst. :) <3

Imorgon drar vi ut till Elin och Dawe igen. Stannar där till onsdag. Sen ska Liam och Devin till Jonas på torsdag och på fredag kommer Tobbe och hämtar Ebba för att köra ner henne till Jessica och Thomas där hon ska vara i helgen. :)
Så på fredag drar jag till min andra halva, Helena. <3 Ska bli skönt att komma härifrån lite.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0