God morgon?

Skulle gått och lagt mig tidigt igår för en gång skull men kunde ändå inte somna. Är så rastlös i hela kroppen, samtidigt som jag är helt slut. När jag väl lyckats somna så vaknade jag hundraarton gånger. Lycka att få sova en hel natt i sträck. Som när jag sov hos Anna i stugan, somnade på natten och vaknade av att Elin ringde och väckte mig vid halv tio. Inte en endaste gång hade jag vaknat eller fumlat med telefonen halvt i sömnen. Jag vaknade upp och var riktigt utvilad. Det var så skönt, en helt ny männsika kände jag mig som.^^
Det skulle behövas nu, mitt morgonhumör när jag inte fått sova är inte att leka med. :/

Igår låg jag och skrubbade golven med en tvättsvamp i köket och hallen, har en äcklig, gammal mopp och har inte råd att köpa ny, eller det är så tråkigt att lägga pengar på en sån. :P
Fick skjuts till Elin också för att hämta hennes laddare som jag ska låna över helgen eftersom min bara går att ladda genom datorn. Tack för skjutsen! :D

Ska ner till trafikskolan idag IGEN! I måndags kom Jojo och Fredrik förbi och Fredrik var jättesnäll och stannade hemma med barnen medans Jojo skjutsade ner mig för att jag skulle få göra syntestet. När vi parkerat nere på stan så kom jag på att jag glömt pappret hemma. Så det var bara att åka hem och hämta det. När vi sen satt där och hade väntat på all kö som var så var det ingen där som kunde göra syntestet. Och böckerna hade inte kommit än heller. :( Så vi hade åkt dit helt i onödan. Hon sa att jag kunde ju sätta mig där vid datorn så fick jag låna böcker. Men som sagt, har ju tre barn hemma som det ska passa in med. :S
Skönt sen när dagis och skola kommer igång för då har jag iaf fyra timmar, tre dagar i veckan som jag kan sitta där.

Har hållt på att tvätta i flera dagar för att komma ikapp med all tvätt men det blir ju bara mer och mer hela tiden. Trött på att det hänger tvätt i hela lägenheten hela tiden. Skönt det skulle vara med ett hus och en egen tvättstuga! :D

Nae, ska ta tag i det nu. Sen blir det stan och efter att jag gjort syntestet (förhoppningsvis) så ska vi gå iväg till Emelie, Jasper och Sigge. Jättelängesen vi träffades allihopa så ska bli jättekul. Barnen bara väntar på att vi ska gå. :) <3

Haha vid frukosten så hostade Devin. Och efter så sa han "prosit". Haha så söt! :D
Så går han runt och sjunger "baby baby baby ooooohhhh, baby baby baby nooooooo" :P


Kommentarer
Anonym

jag gillar det+att jag är din doters kommpis i boxholm..

2011-08-14 @ 21:07:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0