Dag 1!

Jahopp då kör vi en detox igen då. Jag, Jojo och Danne ska köra en vecka. Vi hade filmkväll igår med asmycket chips, ostbågar, choklad, lösgodis och cola.^^ Jag ska försöka komma ihåg att det faktiskt var snuskigt med godis igår och jag åt tills jag mådde illa, kommer nog inte komma ihåg det i veckan men vi gör ett försök ;) Det jobbigaste just nu är mitt snus. :/ Men men, en vecka är ju ingenting. Våra kroppar kommer må bra och förhoppningsvis blir vi piggare. :)
Fredrik får väl vara trött och sockerberoende.^^

Ska lämna Devin på dagis sen ska jag ner till körskolan, hoppas jag kan få en körlektion direkt annars får jag vänta till nästa vecka då Devin är på dagis igen. Vill nu nu nu! ;D Annars blir det att sätta sig och plugga där vid datorerna och jag hoppas att det kommer märkas på resultaten att jag pluggat.
Ska ladda upp med vatten, brämhults, frukt och solroskärnor istället för cola, energidryck, choklad och snus.^^

http://www.hemmetsjournal.se/Medicin/Medicin-och-halsa/Detox/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0